mandag 27. februar 2012

Trekning av Giveaway....

Da var tiden inne til å trekke min
Give Away...

Jeg er sååå imponert og glad over hvor mange
som har deltatt...
213 lodder og utrolig 76 kommentarer!

Velkommen til alle nye følgere
håper dere vil trives i Hagerommet mitt
og finne både litt inspirasjon og blomsterglede :)

Til alle bloggvenner :
takk for at dere er der og for alle kommentarer...
for all den inspirasjon DERE gir:)


I trekningen fikk jeg hjelp av Random org.

1.premien er
 et glass med Aroniamarmelade
og et stort og et lite hjerte alt laget av meg...
..går til
Kjersti1982konkuranseblogg..

Ekstra premien ...
 alle nye følgere som har kommet til i tiden
giveaway har pågått
gikk  vinnerloddet til...
Toyotacrown 

En overraskelse kommer i posten:)

Så må dere sende meg navn og adresse
 så kommer premiene snart:))

En stor TAKK til alle som var med på denne
1.års jubileum....:)))


10 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!

Susanne sa...

Gratulera till vinnerna...titta in till mig och deltag i min tävling!!
kram susanne

Fru Friis sa...

Hver en læser er velfortjent på din dejlige blog :o) Og stort tillykke til de heldige vindere, - den der aroniamarmelade ville jeg sandelig gerne ha' stukket næsen i... ;o)

Fjellets datter sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne! Takk i lige måde, det er såå koselig og inspirerende å komme på besøk til deg!
Ha så en god mandag!
Klem fra Kristin

Anne sa...

Gratulerer til de heldige og ønske om en flott dag til deg !
klem Anne

Huldra sa...

Gratulerer så mye til vinnerne, og god mandag til deg. :)

loftkroken sa...

Det var heldige vinnere :))

Klem

Bea sa...

Grattis till vinnarna!
Hoppas du får en fortsatt fin vecka!
Kram /bea

Vores have sa...

Tillykke til vinderne.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Helene Orskaug sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne:o)

Heleneklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...