søndag 23. september 2012

Omvendt skulptur....



Først vil jeg minne om min
Giveaway..
du har fortsatt mulighet til å bli med
trekningen er 5 oktober...
Klikk på bilde øverst til høyre
så finner du den...

Husker dere skulpturen jeg laget 
for en stund siden...
se..her
Idag har jeg brukt den samme 
skulpturen..
bare omvendt...





Nå er det bare å fåtse i blomster
mens vi har de...
og dette ble resultatet idag...


Prakttrompet...


Hvit pelargonia...


Georginer....





Blader til iris og litt krøllhassel...


Så får den stå å pryde hageboret...
til jeg finner på noe annet :))


17 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Himmel vad snyggt! Trevligt att kunna behålla stommen men ändra utseendet med olika växter. Du är så kreativ.
Ha en fin start på veckan.
Kram Maria

Tove Kristin sa...

Så masse vakkert. Hærligt :)))

Ha en fin kveld.

krepsemor sa...

Jeg gir meg ende over, for her er den en fantastiske dekorasjonen etter den andre! Du har virkelig blikk for flott pynt! Det er alltid givende å komme innom bloggen din!
Klem!

hagen vår sa...

Jeg blir så imponert. Jeg sier som Krepsemor "Du har virkelig blikk for flott pynt". Inspirerende! Ha det godt! Anne

November- symra sa...

Du er så flink og kreativ. Vet ikke om jeg hadde fått til en slik dekorasjon, men inspirerende er det uansett!

Turid sa...

Kjempelekkert. Du er så flink, Inger Marie.
Ha en finfin mandag.

Hverdagsglede!! sa...

Rett og slett nydelig =)

ZielonaMila sa...

Wonderful flowers, fantastic colours. I am greeting

Anne Marit Telle Sæta sa...

Bare helt nydelig! Fins igrunnen ikke ord...
Du gir meg gode opplevelser ved at jeg kan komme å se på bloggen din!!
Tusen takk....og jeg gleder meg til neste innlegg..
klem Anne Marit

Unknown sa...

Fantastisk flott Inger Marie , da snakker vi om å bruke alt til siste slutt.
Stilig begge veier og den er nok,,eller helt sikkert,, en fin pryd på hagebordet ditt.

Maritklem.

MarJE sa...

Du er fantastisk flink.....kjempe, kjempe nydelig. Imponerandes!!!!!!
Så flink du er å benytte deg av det hagen har å by på til ei kvar tid....dette må eg øve meg meir på. Her er det fullt av inspirasjon!!
Takk for ideane.
Klem.

Roser og Patina sa...

Nydelig Inger Marie! En fryd å få se alt det vakre du lager:):) Tusen takk for at du deler med oss! Klem Ellen

Hjem & Glede sa...

Inger Marie hva finner du på?
Fantastisk å se....
Inspirasjon så bare det her hos flinke deg!
Ha en skjønn dag!

God klem
Camilla.

Anne sa...

Rene kunstverket du tryller fram ..gang på gang.
Gleder meg til hvert nytt innlegg fra deg Inger Marie!
Frosten har tatt de første blomstene her og vinden har herjet de siste dagene.
Ingen tvil om at høsten er her.
Klem fra Anne

FO - 2 sa...

Så fin pynt fra, i og til hagen!
Selvgjort er velgjort. (:
Og ja, jeg er enig med deg.
Dette er tiden for å fråtse i hagen.
Nyte og glede seg over alt det vakre. Før frosten kommer...

Kos deg
og god onsdag! (:

Gabi sa...

Cudowna dekoracja !!!
Inger Marie... jesteś mistrzynią tworzenia cudownych rzeczy !!!

Bente Antonsen sa...

Nydelige bilder og dekorasjoener.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...