søndag 17. februar 2013

Helgegleder...



Hei bloggvenner..

Også denne helgen utfordrer Vivi
oss til å dele helgegleder



...se disse herlige løkblomstene...
hvite perleblomster
og scillia..tror jeg..


plantet i en flott glassbolle..
pyntet med bjørkegrener og litt detaljer..

..en blomstergave fra min vennine B...
som pryder bordet denne
helgen..
...Helgeglede....:))


Søndag i slutten av februar...

Ute er det null-føre og lett sludd...
inne..
bare kos med hobby..blogg..bøker 
og god mat...

Snart er det mars måned..
skal snart sette igang med såing...
ser mange alt er i full gang
men jeg er i rute likevel..:)

God vinterferie til dere som har det...
og en god ukestart
til oss andre som ikke har
ferie...:))




17 kommentarer:

Marit sa...

Så flotte løker å ha på bordet nå mens det fortsatt er vinter ute!
Ønsker deg en fin søndag :-)

Vores have sa...

Hej Inger Marie
Flotte billeder / smuk collage du har lavet, du er super kreativ.
Tak forkommentren på min blog. Jeg tror at I har sjagger i Norge, det er en trækfugl her i landet, kommer nordfra. Ønsker dig en god søndag eftermiddag / aften:) Knus Hanne Bente

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Beautifully adorned with birch twigs vase.
A wonderful composition. White flowers and glass.
I send greetings.
Lucia

Ranten sa...

Jobber du som dekoratør eller? Du lager alltid så flotte stilleben av blomster og ting fra naturen :) Jeg får bare følge med og prøve å plukke opp noen triks! God søndag :)

Vivishagerom sa...

Dette er helgeglede med masse glede. Kjempe nydelige blomster og flott pyntet vase!

Veldig hyggelig at du ville dele din glede!

Ønsker deg en fortsatt fin søndag! Klem

Bettina Bäck sa...

Kul med den lilla kransen av björkris runt vasen - det blev pricken över i!

Ingvill Mydland sa...

Det var noen aldeles nydelige bilder! Så pent det ble med bjørkegreiner surret rundt. Sukk.... ordentlig søtt!

Tove Kristin sa...

Så flott bordpynt du har laget til helgen. Artig med bjørkekvistene rundt vasen. Skikkelig flott hageglede du har delt med oss.

Koslig at du er innom til meg, med alltid varmende kommentarer hos meg kjenner det varmer TAKK.
æ blir så glad.

Hilsen Tove Kristin

Fröpåsen sa...

Tack för din trevliga kommentar hos mig så att jag kunde hitta till dig!
Tala om helgglädje. Underbara vårblommor du fått av väninnan, blommor man aldrig får nog av. Vi ses!
Hälsningar Maria

Anonym sa...

Blomster er også en af mine store weekendglæder. Det er en meget smuk dekoration du viser :-)

elisabeth sa...

Inger Marie TAK for din hilsen:)
Jeg bliver så meget inspirert af din blog flotte billeder om meget flotte dekorationer :):)
Inger Marie hvordan for du lagt billeder på din blog som her hvor du har et stort og små ved siden af ?..jegville gerne prøve dette men kan desværre ikke finde ud af hvordan !!!!!
God Søndag min ven
Elisabeth

Sabelhagens Olivlund sa...

Vad mycket vackert du bjuder på! Fint collage.
Här har vi haft det tristaste vädret idag, med snöblandat regn. Jag vill ha vår:)). Så dina bilder är perfekta för att pigga upp tillvaron:).
Ha det gott.
Kram Maria

Meta sa...

Jag får riktigt vårpirr i magen när jag ser dina fina vårblommor.
Ha en fin vecka
Kram Meta

Mariann sa...

Det ble virkelig flott med løkblomstene i glassbollen, pyntet med grener!
Ha en fin ny uke!

Mandelhjärta sa...

Virkelig vakkert! :)
Høres ut som en koselig og avslappende helg.
Ønsker deg en god uke!
Tusen takk for hilsen hos meg! :)
*klem*

MarJE sa...

Så koselig med ei så fin vennine gåve som kan glede deg innadørs denne tida.
Vårlig og vakkert!Likte godt pynten din rundt vasen også (bjørkekransen).
God veke til deg, klem.

Plantebegejstring sa...

Jøsses nogle forfinede størrelser - dét var da en dejlig gave at få:0)

Dejlig aften fra
Katinka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...