tirsdag 19. november 2013

Hjerter på hjerter og atter hjerter.....





Hjerter er vi vel alle glad i....
og mose er et fint materiale til disse naturhjertene....







Jeg har lekt meg med hønsenetting..ståltråd og mose...og never....





neverhjertet er klippet til og lagt i press for å få det flatt...
men ikke helt lett...det vil bøye seg lite grann...




Jeg har laget et stilleben ved ute-peisen...
med de ulike hjertene...





..men det store hjertet i tre lag... skal henge på ytterdøren...
kjører litt naturlig jul iår...

...JUL...

også iår vil jeg kjøre litt før-jul-inspirasjon...
jeg vil nok følge den natur-nære jul iår...det er der jeg er dette året...
og det er en herlig tanke....
at en kan variere etter humør..ønske og innspill for hvert år...
når en lager ny dekor for sesongen...:)

Gleder meg!
Håper du blir med også denne førjulstiden:))








28 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei;)
Ååå så nydelige hjerter du har laget;) Blir bare så inspirert av å titte innom den koselige bloggen din. Håper jeg finner litt mer mose i skogen mot helga;)
Fin uke videre;)
Klem fra Ann-Mari

ps. her er det hvit av nysnø;)

Unknown sa...

Jeg følger gjerne med på dine inspirerende juledekorasjoner! Hjertene er virkelig flotte.

Vigdis sa...

Så flink du er! Dette må jeg prøve meg på, mose har jeg nok av :)

Anette Krogh Pedersen sa...

Hvor er den fin. Vil pynte smukt på din dør.
K.H. Anette fra Fru Pedersens have

Mor Inger`s hus sa...

Så fint.
Naturmaterialer er det aller fineste.

Gleder meg til å se mer :)

Klem Inger

Taubanevegen sa...

Nydelige hjerter! Gleder meg til mer juleinspirasjon fra deg! :)

Fin kveld! :)

Mandelhjärta sa...

Alldeles lekker header, Inger Marie!
Og så koselige hjerter du har laget! :) Virkelig herlige..
Ja, julen nærmer seg med stormskritt, men her er ingen snø enda.
Ha en fin og kreativ uke! :)
*Klem til deg*

Sabelhagens Olivlund sa...

Så jättefina hjärtan du gjort. Gillar naturtoner, gillar att du gör det du känner för och faller dig in. Jag blir så inspirerad. Jag glömer att plocka mossa och annat när jag är ute med Lykke i skogen, får skärpa mig:))
Och vilken snygg ny header!
Ha en fin kväll. Här hejar vi på Sverige i fotboll. De möter Portugal.
Kram Maria

Underberget sa...

Så utrolig nydelige mosehjerter, rene kunstverkene!! Veldig koselig å bli møtt med noe slikt ved døra. Du er bare så flink:-)

4 i Kiellandsgata sa...

Så utrolig fine hjerter=) De var virkelig nydelige. Jeg har også lyst på så fine hjerter. Så flink og kreativ du er=) Vibeke

Aud sa...

Så flink du er! De var kjempefine :-)

Eli Johannessen sa...

Så fint å nyte dine vakre arbeider når jeg selv ikke har fot som vil vandre i skogen i år. Ekte vare er jo det beste! Ideen med stettefatet skal jeg iallefall kopiere til jul! Mvh Eli

stallnilsen sa...

Å så nydelge hjerter du lager, blir helt innsprert av å se alt det fine du lager.

Ha en fin kveld, videre.

Lisbeth :O)

Tove Kristin sa...

Så flotte hjerter, får så lyst til å prøve. :) Takk for inspirasjon

Marit sa...

Flotte hjerter! Jeg følger deg gjerne med dine juleprosjekter :)

Our photos sa...

Beautiful are your hearts photos!
Greetings, RW & SK

Hjem & Glede sa...

Helt NYDELIGVAKKERT altså!!!!!
Herlige bilder og bakgrunn :)

God uke fortsatt flinka!

Smil og klem
Camilla .

Unknown sa...

Kjempeflotte hjerter.
Jeg har også planer om noen sånne hjerter. Nå har snøen kommet, men den forsvinner nok igjen og da kan jeg sanke litt nødvendigheter.

Ha en fin dag.
klem

Gentiana nivalis sa...

Likte trelangshjertet ditt kjempegodt! Inspirerende, tusen takk! Det er veldig vakkert med naturens farger.

Marit sa...

Det er alltid mange gode ideer og tips fra deg, dette ble så lekkert Inger Marie.

Jeg var en tur i skogen i dag og plukket litt mose, nå vet jeg helt plutselig hva jeg skal gjøre med den hehe.

Fine bilder også, ha en fin kveld.

Maritklem.

Marina sa...

Åh, så fint! Nu längtar jag verkligen efter advent och jul.

Ha det fint!

Unknown sa...

Så nydelige hjerter du har laget og koselig å følge deg og få litt inspirasjon mot jul :) Tenker å følge den naturlige linjen selv.

Ønsker deg en fin kveld

Klem Monica

Vivishagerom sa...

Du er så utrolig flink til å lage flotte ting.
Takk nok en gang for inspirasjon.

Klem Vivi

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Wow!
Inger Marie, your hearts are beautiful.
I am delighted with bright moss.
In my country, this is not growing.
Lovely pictures.
Greetings.
Lucia

Caroline sa...

Wow så mange flotte hjerter du har laget!
Jeg kjenner jeg liker den naturlige pynten mer og mer for hvert år,å blir veldig inspirert her hos deg:)
Ønsker deg fiiiine kreative dager!
Klem Caroline

Turid sa...

Så mye fint du lager :) Flott å få inspirasjon nå før jul, selv om mine produskjoner ikke likner helt på dine ;)
Fin torsdag til deg.

Anita sa...

Det naturnære er også mitt motto denne sesongen. Veldig koselig du har pyntet med mosehjerter.
Tusen takk for inspirasjon!

Kjenner igjen den fine juleheadingen din ;)

Klem fra Anita

Lines Papirdill sa...

Nydelig hjerter av reinlav og mose :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...