tirsdag 17. juni 2014

Black Peony....





Sommerblomst bedet har vokst seg fint til...






..blomstringen startet med mørk lilla Malva...
og nå er de mørke valmuene Black Peony og hvit Tobakk som dominerer....






...er veldig fornøyd med blandingen så langt....
etterhvert dukker Hageverbena og Cocmos opp....da forandrer bilde seg igjen....




...dette er en utrolig vakker valmue....
som jeg må ha hvert år...:)





Jeg må bare si...
jeg føler meg som en veldig dårlig 
blogg-venn for tiden...
det skjer litt for mye og tiden strekker ikke til..
for å besøke alle mine fine
blogg-venner 
og legge igjen kommentarer....
men håper å komme sterkere tilbake.....
om ikke lenge:)


Ønsker alle fine sommerdager:)







16 kommentarer:

stallnilsen sa...

Den mørke Valmuen hadde æ også for noen år sia, men æ syns den forsvant i terrenget mitt, syns ikke æ blei fortrulig med den,så æ såddde den ikke flere ganger :)

Men de bildene du viser der ser den kjempefin ut, så kanskje æ skal vurdere den igjen til neste år :)

Ha en fin dag videre.

Klem Lisbeth ;O)

Sabelhagens Olivlund sa...

Snygga mörka skönheter! Jag har haft dem båda, men det var längesedan nu. Jättesnygga tillsammans! Ser fram emot fortsättningen:)
Ha det gott
Kram Maria

Turid sa...

Noe så vakkert :) Helt nydelig bed, håper du poster bilder når det uttrykket kommer også. Kos deg med hagelivet og ikke stress.

Unknown sa...

Ja black peoney hadde jeg i fjor, men har helt glemt å så den i år! Den er fin!

Elisabeth Solum sa...

Vakkert! :D

Mariann sa...

Den er virkelig lekker den mørke valmuen!

Hagen i Vest sa...

Vakker samplanting i farger jeg er veldig glad i. Rålekker valmue! Den må jeg notere meg. Jeg har mye å lære om samplanting, og slike innlegg er utrolig inspirerende å se.
Ha det fint der du er, kos deg og nyt hagegledene! Bloggene ligger der og går ingen steder. Deg gjør derimot de herlige øyeblikkene i hagen, det er denne tiden vi drømmer om vinteren igjennom!
Vi høres plutselig :)

MarJE sa...

Nydelege kombinasjonar og fargar.
Så frodig du har fått det alt. Syns det går så tregt med mine sommarblomster i år. Men får håpe dei sett opp farta. Har no sådd store mengder i år :)
Valmua du viser har eg sådd i mange år og den er skikkeleg fin. Gled meg til det starta her også.Eg har den ilag med det gule. Hadde det i fjord også og var skikkeleg fornøgd med det. Vi får sjå etter kvart om det blir suksess i år :)
Ha det fint og nyt den flotte hagen din.
Til inspirasjon for meg.

Merethe sa...

Nydelige sommerblomster i bedet ditt. Slike mørke valmuer har jeg også rundtomkring i hagen.Her nytes tiden ute i hagen :-D Kos deg videre i den flotte hagen din. Klem Merethe

Villrose sa...

Virkelig farger jeg kan like...

maryaustria sa...

These are beautiful flowers! I love the colors!

Signes sammensurium sa...

Nydelig vakkert!Gleder meg til å se forandringen som kommer etter hvert også.......
Tuuusen takk for frø, har sådd de i potter, håper jeg får de til, noe lurt triks?
Sender frø tilbake, enda ikke klare....
Ha en herlig sommerhelg!
Klem fra Signe.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Skjønne bilder!
Og flotte farger:))
Håper regnet gir seg her så ikke alle rosene blir ødelagt...
Fin kveld og god sommer videre til deg!

Red Rose Alley sa...

Inger Marie,
The purple flowers are so pretty. Do you know that Purple is my favorite color? I'm off to see your roses now. :~)

~Sheri

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

The beautiful color. Flowers represent wonderful.
Greetings.

Meta sa...

Mina vallmor blommar för fullt också, Tack för fröna i förra sommaren
Ha det gott
Kram Meta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...