søndag 19. april 2015

VÅR......




Denne gangen deler jeg på  Helgegleder  med gleden over at det er
VÅR....

Temperaturen er på vei oppover...
solen skinner...jeg har holdt på ute og i veksthuset hele helgen...
for en glede....
smiler fra øre til øre..og kroppen full av energi....
OG
det blomstrer og gror i hagen....





















...japansk kirsebær...gleder meg så til de blomstrer...






..kaprifol er veldig tidlig ute i år....Magnolia har jeg gledet meg over siden påske....




...og bukett-tulipanene er i blomst...
disse blir bare 20-30cm...og flere blomster på hver stilk....

Vår-glede-hilsen fra meg...:)







7 kommentarer:

Meta sa...

Det är så underbart men går alldeles för fort känner jag.Lite kalla nätter än så det dämpar ner lite som tur är.
Ha en fin och skön vecka i din trädgård.
Kram Meta

Lykkelig i hagen sa...

så fint å få kose seg i hagen hele helgen! Jeg hadde bare mulighet i dag, men til gjengjeld var det nesten sommer i hagen! hilsen Anne-Kristin

Sabelhagens Olivlund sa...

Så underbar bilder, och så långt det kommit hos dig.
Julrosen är helt ljuvlig och jag skulle gärna ha de vita pärlhyacinterna:)
Ha en fin vecka
Kram Maria

Aud sa...

Så fine de tulipanene er! Jeg går og venter på at våre skal blomstre :-)

Vivishagerom sa...

HURRA det er vår, endelig!
Jeg har holdt på i hagen i dag, og det føles så utrolig herlig.
Nydelige vårblomster hos deg. Nyt våren og alt som den bringer med seg.
Tusen takk for en vårlig og fin helgeglede.

Klem Vivi

Signes sammensurium sa...

Det er bare himmelsk herlig!
Og flere fine dager får vi......
Klem fra Signe.

Unknown sa...

Deilige vårbilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...