torsdag 9. juli 2015

Historiske og Austin roser....




 ...er det beste av det beste blandt roser...syns jeg...
med fantastisk duft...tett i tett med kronblader...fargesjatteringer...
og historisk sus...også over navnene...

Og disse skjønnhetene har jeg i min hage....





                           

........Boule de Neige.....Claire Austin........




......Shopshire Lad.......




........William Shakespeare.......




....Duchesse de Montebello.....




.....The Pilgrim....




....Geoff Hamilton.....






......Winchester Cathedral......Abraham Darby.....




......Cambridgs Castel.....




......Felicite Parmentier....




Og nå blomstrer de på sitt beste...
midt i sommeren..
men jeg har mange andre roser også....
det får bli neste gang..:)







16 kommentarer:

Valdreshagenmin sa...

Åååå, så nydelige roser!! Jeg nyter synet av dine flotte roser, de er nok ikke hardføre nok for Valdreshagen, men jeg storkoser meg med dine :-) Flotte bilder!
Ha en fortsatt fin sommeruke :-)

Marit sa...

Ja, noe flottere enn Austinrosene skal en lete lenge etter. Geoff Hamilton fikk jeg kjøpt i fjor, og den er så utrolig vakker!
Nydelige bilder :)

Ha en fin kveld

Unknown sa...

De er så flotte, roser kan en ikke få nok av synes jeg.
Nydelige bilder også Inger Marie, god sommerkveld til deg.

Anonym sa...

Åh, de er også mine yndlingsroser! Og dine billeder er - som altid - smukke :-)

Ingvill Mydland sa...

Nydelige rosebilder, rosene dine er bare fantastiske!! Du har mange gode og skjønne sorter. Sukk... Til å nyte i fulle drag!!!

Sabelhagens Olivlund sa...

Så vackra de är! Shopshire Lad planterade jag i våras, hoppas mycket på den.
Ser fram emot fortsättningen av dina rosor.
Ha det gott
Kram Maria

Fru Friis sa...

Der er så utrolig mange smukke roser på bloggene for tiden, man bliver jo helt svimmel og kan næsten dufte dem alle. Ønskesedlen bliver længere og længere og snart skal der også en større grund til!! ;o)

Elisabeth Solum sa...

Fantastisk vakre roser! :) Jeg har lenge ønsket meg Austinroser, kanskje det blir en til neste år ..
Ha en god helg! :)

Meta sa...

Austin rosor är nog land det vackraste av dom alla. så många så fina du har.Tänk att det finns så många olika sorter. Jag njuter av dom ska nog skaffa någon mer jag med till kommande år.
Ha det gott
Kram Meta

Lonni´s Verden sa...

Dejlige billeder af smukke roser. Ville ønske at der også var duft vedhæftet dette indlæg.
God dag til dig.
Klem Lonni

Maribel sa...

Fantastiska bilder på vackra rosor.
Kan känna doften...
Ha det gott! Marika

angie sa...

så vakre bilder !!! en rose er vakrere enn den andre !!! ! en fin fredag angie ønsker fra Tyskland

Aud sa...

Så nydelig!
Fin gulnyanse på The Pilgrim :-)

Aud sa...

Så nydelig!
Fin gulnyanse på The Pilgrim :-)

stallnilsen sa...

Så heldig du er som har så vakre roser i hagen din, de var nydelige, kjenner duften helt hit :)

Ha ei fin helg.

Lisbeth :O)

Katarineshage sa...

Liker alle de nydelige rosene dine. Spesielt Austin Rosene: -)
Hilsen Katarineshage

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...