torsdag 22. desember 2016

Grønn jul...





Det blir nok grønn jul på mine kanter dette året...
flere plussgrader og vind...





men lykter og stillben kan jeg likevel nyte ute...uten snø:)







Sist uke var frosten på besøk...og det gav fine bilder...
som her på kaldbenken...
måtte bare tegne litt i rimfrosten..:)






Snøbær er så fin nå mot det brune og mørke...
På benken ved inngangen har jeg laget store og små kuler av furu og barling...
disse kan ligge hele vinteren igjennom...
vil du bruke mose er det like fint...bare se her...




Da har jeg tatt juleferie...
skal jobbe hele romjul og nyttår...så da har jeg fri litt før jul...herlig:)


Vil bare takk for alle fine og hyggelige hilsner 
dere har gitt meg dette året..
setter stor pris på hver og en av dere som jeg har lært å kjenne
gjennom bloggen.

Så ønsker jeg dere alle...


**
* GOD JUL *
** 










13 kommentarer:

www.AnettesFlora.com sa...

Hej Inger Marie!
Så herligt med lidt ferie nu, nyd den stort. Også tak for mange flotte/kreative/inspirerende/have indlæg fra dig, det er altid en fornøjelse at kigge med her.
Rigtig god jul:-)))
Juleklem fra Anette

Marit sa...

Ja, hos deg blir det nok en grønn jul. Her er det fortsatt litt snø på bakken her, så det blir litt hvit jul likevel :)

Ønsker deg og dine en riktig god jul!

Takk for alle hyggelige kommentarer på bloggen min i løpet av året :)

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Beautiful Christmas decorations.

Merry Christmas, Inger Marie.

hagen vår sa...

Hei!

Takk for mange inspirerende innlegg og kommentarer på bloggen.
Ønsker deg og dine en riktig god jul! Anne

Aud sa...

Grønn jul her også.
Det blir koselig likevel :-)

God jul!

Caroline sa...

God Jul kjære kreative du!

Her har vi og grønn jul,til barnas fortvilelse,hehe,men ikke så mye å gjøre med det,de er hvertfall klar til snøen kommer;)

Ønsker deg og dine fortsatt fine romjulsdager!(selv om du skulle jobbe endel).

Klem Caroline

stallnilsen sa...

Hei Inger Marie :)
Vi hadde også grønn førjul, så æ var sikker på at vi og skuøøe ha ei grønn jul i år, men dagen før lillejulaften kom snøen tilbake og vi fikk hvit jul :)

Nydelige bilder som vanlig, hva er snøbær for noe det har æ aldri sett ?

Ha ei fortsatt fin romjul.

Lisbeth :O)

Valdreshagenmin sa...

God jul ønskes deg og dine :-)

Gjuterian sa...

God fortsättning och Gott Nytt År.
Även här har julen varit grön, men ishalkig. Nu är stormen på väg in så håll i hatten...

Kram från Helen

Signes sammensurium sa...

Ønsker deg alt godt i det nye året, og takker for all herlig inspirasjon og koselige kommentarer hos meg. Håper vi får mye hygge i det nye året også. Romjulsklem fra Signe.

LisaM sa...

Håper du har en riktig så fin jul:) Godt nyttår!

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Inger Marie!

I wish you Happy New Year 2017 from the bottom of my heart.
Lucja

Ingvill Mydland sa...

Nydelige bilder! Du er flink til å pynte! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...